امکانات مهدکودک ذهن روشن

 

چیدمان طراحی مهدکودک همیشه بسیار سخت است زیرا به ملاحظات زیادی نیاز دارد چون کودکان بسیار حساس هستند.باید به جزئیات توجه بیشتری داشته باشیم زیرا ایمنی کودکان اولین و مهمترین دغدغه در مهدکودک ذهن روشن است. علاوه بر این، باید رنگ ها، بافت و محیط را برای ایجاد یک فضای آموزشی سرگرم کننده و ایمن ترکیب کنیم.

 

امکانات مجموعه ما در کودکستان ذهن روشن شامل : کلاس های بزرگ و نورگیر در دو طبقه مجزا، اتاق قصه و نمایش خلاق برای تقویت نقش آفرینی و خلاقیت کودک، سالن بزرگ همراه با تلویزیون مناسب بازی های ریتمیک و زومبا است. از دیگر امکانات مجموعه ما سالن ورزشی مجهز مناسب آمادگی جسمانی و ژیمناستیک کودکان همراه با دیوار صخره نوردی و راپل در سالن ورزشی، سالن غذا خوری همراه با غذای گرم، اتاق بازی، اتاق مونته سوری که دارای ابزار مونته سوری برای بازی های هدفمند کودکان است، حیاط بزرگ و …. می باشد.

 

استفاده صحیح از رنگ می تواند فضای مناسبی ایجاد کند و حس خانه کودکان را ارائه دهد. اگر رنگ به اشتباه استفاده شود، ممکن است اثرات منفی مانند غلبه ، گیج کننده و تحریک بیش از حد داشته باشد. پس زمینه های رنگارنگ یا امکانات و تجهیزات مهدکودک باعث ایجاد علاقه ای می شود که در کلاس درس معطوف به کودکان است.