کارگاه موسیقی مادروکودک

اگر می‌خواهید زندگی بچه‌های جامعه خود را غنی کنید، موسیقی را به کودکان یاد دهید.
کارگاه موسیقی مادروکودک یک برنامه آموزشی سرگرم کننده موسیقی است که تعامل و تجارب حرکتی متنوعی را برای کودکان به ارمغان می آورد. هدف ما از برگزاری این کارگاه علاقمند کردن و آگاهی کودکان نسبت به سبک‌های مختلف در آوازها و سازها است .آهنگ‌ها، رقص‌ها و فعالیت‌های موسیقی ارائه شده ، مجموعه‌ای از مورد علاقه‌های کارگاه های ما هستند.
مشارکت والدین در یادگیری کودک تأثیری به مراتب قوی تردارد. تجربه مشترک میان مادروکودک می تواند بخش مهمی در یادگیری و تربیت او داشته باشد، زیرا به آن ها مهارت و اعتماد به نفس می دهد. این کارگاه موسیقی همچنین به بهبود روابط مادروکودک کمک می کند.

فواید کارگاه موسیقی مادروکودک

موسیقی همانطور که در پخش شادی و سرگرمی مؤثراست بلکه فواید بی‌شماری برای مغز و سلامتی جسم و روان دارد. در واقع، تأثیر یادگیری آواز یا نواختن ساز بر رشد کودک و نوجوان بیش از دو برابر ورزش یا رقص است. بنابراین یک سرمایه گذاری برای آینده کودکان است.

کودکانی که موسیقی می آموزند در مدرسه عملکرد بهتری دارند و دارای برخی ویژگی های مثبتی مانند اعتماد به نفس، استقلال، پشتکار، رهبری و مسئولیت پذیری می شوند.موسیقی خلاقیت را پرورش می دهد، همدلی ایجاد می کند و به افراد کمک می کند تا احساسات خود را بهتر بیان کنند. علاوه بر این به‌عنوان یک مسکن طبیعی برای استرس، فشار خون و ضربان قلب است.آموزش موسیقی تمرینی برای رشد مغز است ، از آنجایی که برای نواختن هر دو دست راست و چپ را بکار می گیریم به کودک این فرصت را می دهد که مغزش در مراحل اولیه به طور متقارن رشد کند.

کارگاه مادروکودک موسیقی

اهداف شرکت درکارگاه موسیقی مادروکودک

برای والدین

  • ارتباط خود را با فرزند تقویت می کند
  • فرصتی برای ایجاد دوستی های جدید با مادران دیگر
  • برای یادگیری و تفریح همزمان با فرزند

برای کودکان

  • سپری کردن اوقات خوش با گروه همسالان خود
  • کسب اعتماد به نفس برای کار گروهی
  • تقویت مهارت های مختلف

مهدکودک ذهن روشن

مهدکودک ذهن روشن تحت نظارت و پایش اداره آموزش و پرورش با بیش از ۱۵ سال تجربه به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزشی کودکان در غرب تهران است و ما سعی داریم که با برگزاری این کارگاه ها همراه با مربیان متخصص به شما کمک کنیم تا لحظات خوشی را در کنار فرزندتان سپری کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *