کمپ تابستانی در مهد کودک

کمپ تابستانی در مهد کودک


آیا به دنبال یک کمپ تابستانی در مهد کودک هستید که برای فرزندتان فرصت برای کشف و ارتباط با مطالب جدید را محیا کند ؟

ما با برگزاری 5 برنامه ویژه در مهد کودک ذهن روشن این امکان را برای شما فراهم کردیم تا کودکان فصل تابستان را با کوله باری از تجربیات عملی بگذرانند. کمپ های تابستانی با هدف توسعه مهارت ها، اعتماد به نفس و انعطاف پذیری کودکان ساخته شده اند. آن ها یاد می گیرند که در چالش ها و فرصت ها چگونه رفتار کنند.

مزایای کمپ های تابستانی

  • اجتماعی شدن

کودکان با یافتن دوستان جدید و ایجاد مهارت های اجتماعی در یک محیط زیر نظر مربیان بازی می کنند. با شرکت در فعالیت های گروهی برخی قوانین را می آموزند.

  • مهارت سازی

اردوهای تابستانی فرصت بی نظیری برای یادگیری مهارت های مختلف و شکوفایی استعدادها است. کمپ تابستانی در مهد کودک محیطی امن و حمایتی را برای بچه ها فراهم می کند تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

  • استقلال

کودکان با حضور در این کلاس ها مستقل بودن و اتکا به خود را فرا می گیرند.

  • فعالیت بدنی

شرکت در کمپ ها برای سرگرم کردن کودکان در تابستان بسیار جذاب است آن ها با فعالیت های حرکتی که انجام می دهند به داشتن بدن سالم و فعال خود کمک می کنند.

کمپ تابستانی در مهد کودک

ویژگی های خوب کمپ تابستانه

  • صلاحیت مربیان

تجربه بالا مربیان در عملکرد بهتر این اردوها تأثیرگذار هستند تا با روش های نوین کودک را جذب یادگیری کنند.

  • امکانات بهداشتی و درمانی

مهد کودکی که در آن کمپ تابستانی برگزارمی شود باید استاندارد های بهداشت و سلامت را داشته باشد.

  • رفع دلتنگی یا نگرانی های دیگر

برخی از کودکان ممکن است هنگام حضور در مهد کودک احساس دلتنگی کنند. مهم است که از فرزند خود حمایت عاطفی کنید و او را تشویق به صحبت کردن در مورد همه نگرانی ها و مسائل کنید.

  • کودک را تشویق به اشتراک گذاشتن تجربیات خود کنید

فرزندتان را تشویق کنید تا تجربیات کمپ تابستانی خود را با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارد. این می تواند به تقویت حضور ذهن کودک کمک کند.

فعالیت های کمپ تابستانه در مهد کودک ذهن روشن

کمپ تابستانی در مهد کودکموسیقی

کودکان هر چه زودتر با دنیای موسیقی آشنا شوند احتمال اینکه درآینده در آن موفق تر شوند است. آموزش موسیقی در گروه سنی پایین باید با سرگرمی باشد تا بچه ها جذب شوند. در سنین 3 تا 9 سالگی مغز و بدن بچه ها راحت تر می تواند مهارت های مرتبط را بیاموزد. در این سن عملکرد شناختی، ضریب هوشی، مهارت‌های حرکتی ظریف و توانایی تمرکز به نقطه‌ای رسیده است که ممکن است برای شروع دروس موسیقی آماده باشند.

کمپ تابستانی در مهد کودک کلاس لگو

آموزش لگو مبتنی بر رویکرد یادگیری عملی است تا کودکان را فعالانه در فرآیند یادگیری خود مشارکت ‌دهد. نوآموزان لگو از آجرهای لگو برای حل خلاقانه مشکلات و تفکر انتقادی استفاده می کنند. آنها درک و توانایی خود را برای حفظ دانش مفاهیم کلیدی برنامه درسی توسعه می دهند. راه‌حل‌های آموزشی لگو به کودکان این امکان را می‌دهد که فعال، خلاق و جویای کار گروهی باشند.

کمپ تابستانی در مهد کودک بازی حرکتی (آمادگی جسمانی)

کمپ تابستانی در مهد کودک با برگزاری بازی حرکتی برای رشد و تقویت عضلات کودکان منتظر شماست. کودک برای کسب مهارت هایی مانند تعادل، پرش، انعطاف باید در کلاس آمادگی جسمانی حضور یابند.

کمپ تابستانی در مهد کودک زبان

آموزش به کودکان در سن کم چالش های خاص خودش را دارد. بچه ها چون به بازی های ریتمیک علاقه مند هستند بهتر است با این روش درس ها را به آن ها یاد بدهند تا جذب شوند. تبدیل لغات، گرامر و دیالوگ ها به آهنگ های جذاب و درست کردن نمودارهای بصری برای نشان دادن واژگان جدید روشی شگفت انگیز برای آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان کودک است.

کمپ تابستانی در مهد کودک هوش و خلاقیت

مربیان مهدکودک ذهن روشن با رویکرد انسان گرایانه عمل می کنند و در کلاس ها همواره به گونه ای رفتار می کنند تا هوش و خلاقیت فرزند شما ارتقا پیدا کند. در ادامه به بررسی برخی روش های تقویت قدرت تخیل و خلاقیت می پردازیم.

پرسش سوالات باز

پرسیدن سوالات باز به کودکان این امکان را می‌دهد تا افکار و ایده‌های خود را به طور مؤثرتری کشف کنند. یاد می گیرند که چگونه افکار خود را سازماندهی کنند تا ماهیچه های حافظه شان درگیر شود.

ریسک پذیری خلاقانه را تشویق کنید 

مربی کودکان را ترغیب می کند تا فراتر از چارچوب های گذشته فکر کنند.بچه ها از این که چقدر از تجربه جدید لذت برده اند و اینکه چگونه این تغییر آنقدرها هم که تصور می کردند ترسناک نبوده، شگفت زده می شوند.

تجارب کسب شده کودکان

  1.  تقویت خیال پردازی
  2. منضبط بودن
  3. تاب آوری
  4. همکاری با دوستان

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *