فواید شرکت در کارگاه مادروکودک


کارگاه های مادروکودک بستری امن را فراهم می کند تا در آن کودکان ایده ها، نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. این امر خلاقیت، نوآوری ومهارت حل مسئله را تقویت می کند.
از فواید شرکت در کارگاه مادروکودک آن است که بچه ها شانس این را دارند تا مهارت های مختلفی مانند ارتباطات، حل مسئله و تصمیم گیری را تمرین کنند. علاوه بر این، کارگاه ها می توانند احساس توانمندی و مالکیت را در بین فرزندانتان ایجاد کند که منجر به افزایش انگیزه هرچه بهتردرآن ها شود.

بازی برای رشد سالم کودک ضروری است و به آن ها کمک می کند تا فرصت هایی را فراهم کند تا مهارت های جدید را بیاموزند و پیوند میان والدین و فرزند را تقویت کنند.

درگیر شدن کامل کودک در بازی فرصتی فوق العاده برای ایجاد عزت نفس در کودک شما فراهم می کند. از فواید شرکت در کارگاه مادروکودک به همچنین بهبود کنترل خود، نحوه برخورد آنها با احساسات و احساس آنها نسبت به خود می توان اشاره کرد .

مربی کارگاه مادروکودک

مربی کودک یکی از سخت ترین مشاغل است. والدین به همه حمایت ها و اطلاعاتی که می توانند دریافت کنند برای اصول تربیت فرزندان نیاز دارند . شرکت در یک کارگاه مادر و کودک یکی از راه‌های توانمندسازی و تشویق والدین در هر سن و موقعیتی است. کارگاه ها فرصتی را برای والدین فراهم می کند تا به یادگیری در مورد تربیت و پرورش کودک ادامه دهند و اعتماد به نفس لازم را به دست آورند.

از آنجایی که فرزندپروری یک موضوع گسترده است، کارگاه های آموزشی می تواند موضوعات مختلفی مانند نظم، ارتباطات، خودکنترلی، حل مسئله، تغذیه مناسب، آموزش، تقویت رابطه با مادر را پوشش دهد. همچنین با شرکت در این کارگاه ها می توانند به رشد مغز، رشد زبان و…کودک خود کمک کنند.
تسهیل گر ایده‌آل برای کارگاه کسی است که قابل اعتماد، معتبر و مهارت‌های ارتباطی خوبی داشته باشد.

فواید شرکت در کارگاه مادروکودک

  • درک رشد کودک و روانشناسی

همیشه در هر مرحله از زندگی کودک، چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود خواهد داشت. حضور در یک کارگاه امکان تبادل ایده ها و اطلاعات در مورد تاکتیک ها و استراتژی هایی که برای تربیت کودک نیاز دارید را فراهم می کند.
اصول تربیت فرزند ملایم به شدت بر همدلی، درک و احترام متکی است.

  • آموزش مهارت های زندگی به کودکان

آموزش مهارت های زندگی ارزشمند می تواند مزایای طولانی مدت زیادی برای کودکان به همراه داشته باشد. از دیگر اهمیت موضوع شرکت در کارگاه های مادر و کودک می توان به یادگیری آشپزی، مهارت های ارتباطی، هوش هیجانی، تفکر انتقادی، همدلی و موارد دیگر اشاره کرد. کارگاه ها به گونه ای مهیا شده است که فرصتی برای تمرینات عملی باشد.

  • کاهش زمان استفاده از موبایل

دغدغه بسیاری از مادران در عصر جدید، موبایل است. با پیشرفت کردن علم و فناوری و استفاده مداوم ما از آن ها باعث شده تا کودکان از دنیای واقعی و بچگانه فاصله بگیرندو به سمت گوشی و موبایل بروند. یکی دیگر از مزایا کارگاه مادر و کودک برطرف کردن این نگرانی مادران است به طوری که بچه ها برای مدتی با دوستان جدید خود وارد دنیای کودکانه شوند.

  • آموزش همدلی و مهارت های اجتماعی به کودکان

همدلی و مهارت های اجتماعی نقطه عطف اصلی رشد کودکان هستند. طبیعی است که والدین بخواهند فرزندانشان همدل و اجتماعی بزرگ شوند. برخی از نمونه‌های فعالیت‌هایی که به آن می پردازد داستان‌سرایی، نمایش احساسات، مجلات همدلی و … می باشد.

  • عادات و تغذیه سالم

کودکان در این کارگاه می‌توانند طرز تهیه وعده‌های غذایی مدرسه، تشویق عادات غذایی سالم، برنامه‌های غذایی راحت و غیره را بیاموزند.

  • مدیریت خشم برای کودکان و والدین

کنترل احساسات یک چالش بزرگ است که ما با برگزاری کارگاه مدیریت خشم در مورد افزایش هوش هیجانی برای والدین و فرزندان کمک می‌کنیم. کارگاه مدیریت خشم نه تنها برای فرزندپروری بلکه برای رشد شخصی و بهبود روابط اجتماعی نیز مفید است.

  • کسب مهارت فردی

کودکان با مشاهده و بازی کردن با چالش هایی مواجه می شوند که با برخورد مناسب مربی به همراه مادر یاد می گیرد تا بتواند برای آن جوابی پیدا کند همین امر موجب تقویت مهارت حل مسئله در کودک میشود.

ویژگی های بهترین کارگاه مادروکودک 

  • محیطی شاد و امن
  • مربیان متخصص و دوستدار کودک
  • برنامه های متنوع و جذاب
  • نظارت مشاوران روانشناسی
  • سابقه درخشان دراین زمینه
  • انواع کارگاه ها براساس گروه های سنی متفاوت

مهدکودک ذهن روشن

مهدکودک ذهن روشن تحت نظارت و پایش اداره آموزش و پرورش با بیش از ۱۵ سال تجربه به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزشی کودکان در غرب تهران است. ما در این جا با برگزاری کلاس های متنوع مادروکودک زیر نظر متخصصان این حوزه منتظر شما عزیزان هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *