بازی خلاق درکارگاه مادروکودک

خلاقیت با بازی کودک شروع می شود.
خلاقیت یک مفهوم گسترده است که شامل تخیل می شود.

کودکان کنترل خلاقانه ای بر جهان های بازی که ایجاد می کنند دارند، بنابراین شرایط و قوانین فعالیت سیال است.

بازی خلاق همراه با کاوش در تخیل آنها برای رشد سالم مغز در کودکان حیاتی است.

بازیگری، نقاشی، رقص، ساخت موسیقی، انجام کاردستی و بسیاری ازفعالیت های خلاقانه دیگر تجربیات حسی هستند وکودکان را به ابراز احساسات دعوت می کنند.

از آنجا که کودکان خردسال هنوز درحال توسعه مهارت های زبانی خود هستند، هنرها و صنایع دستی به آنها کمک می کند تا بدون استفاده از کلمات، آنچه را که فکرمی کنند و احساس می کنند نشان دهند.

بازی خلاقانه به کودکان اجازه می دهد تا مهارت های جدید را امتحان کنند، فردیت خود را بیان کنند وافکار وایده های خود را به روشی امن شناسایی وکشف کنند.

بازی خلاق چیست؟بازی خلاق در کارگاه مادر و کودک

هرنوع بازی که درآن کودکان می توانند آزادانه ازتخیل خود برای کشف، آزمایش وبیان خود ازطریق فعالیت های مختلف مانند نقاشی، نقاشی، بازیگری، ساخت و ساز و غیره استفاده کنند.

فعالیت‌ها و ایده‌ها توسط خلاقیت کودک هدایت می‌شوند

فعالیت ها به کودکان اجازه می‌دهد تا نقش‌ها، شخصیت‌ها و موقعیت‌های مختلفی را بر عهده بگیرند و داستان‌ها، سناریوها و تجربیات خود را خلق کنند.

بازی خلاق اغلب بدون ساختار و پایان باز است.

 به کودکان این آزادی را می دهد که بازی خود را انتخاب کرده و کارگردانی کنند و ایده ها و بیان منحصر به فرد خود را توسعه دهند.

بازی خلاق درکارگاه مادروکودک

کارگاه های مادر و کودک

کارگاه های مادرو کودک از گروه سنی 6 ماه تا 4 سال

با برنامه های متنوع و خلاقانه با استفاده از ابزارهای مربی ساخته با توجه به نیازهای گروه سنی کودک برای تقویت مهارت تفکرخلاق و پرورش خلاقیت کودک در غرب تهران برگزار می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *